آخرین مطالب

دانلود مجموعه کامل دوره آموزشي برنامه نويسي آندرويد

 

هداف دوره آموزش آندرويد:

برای دانلود به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

·         در اين دوره مباحثي در مورد(SQL Light) و بازيابي اطلاعات در بانك اطلاعاتي انباره شده در سخت افزار گوشي وتبلتTablets بصورت كاربردي آموزش داده مي شود.

  • در اين دوره كليه مراحل تحليل و طراحي و پياده سازي يك پروژه توزيع و فروش مويرگي و ثبت سفارش با مكانيزم OFFLINE , ONLINE به همراه كار با ديتابيس LOCAL,Datacenterآموزش داده مي شود.
  • دراين دوره بصورت عملي فرايند ساخت پد ردياب ماهواره اي را آموزش مي بينيد.
  • در اين دوره بصورت كاربردي مراحل ساخت و مديريت UI شامل اضافه نمودن شي ها,منوها,TextBoxها,DropdownList,check,Button,BrowsTextو همچنين كاركردن با زاويه محل گوشي(G-Sensor)بصورت عملي آموزش داده مي شود.
  • در اين دوره مباحثي مانند مديريت بلوتوث براي ارسال و دريافت فايلها نيز آموزش داده مي شود.
  • در اين دوره مباحثي مانند دريافت و ارسال پيام كوتاه (SMS) و پيام چند رسانه اي (MMS) در موبايل و تبلت Tabletsآموزش داده مي شود.
  • آموزش كاركردن با Service هاي آندرويد شامل :مديريت دوربين,مديريت ضبط و پخش صدا,مديريت و ضبط و پخش تصوير و مديريت تماس
  • مديريت اتصال و نقل اطلاعات شبكه: در اين دوره مباحثي نظير شناسايي شبكه هاي در دسترس ,مديريت Socket جهت حمل و نقل داده ها و اتصال به اينترنت وب سرويسها به صورت عملي آموزش داده مي شود.
  • در اين دوره مباحث مديريت مالتي مديا شامل: ضبط و پخش فيلم,ايجاد گالري تصاوير ,كار با ابزار تشخيص صدا Sound Reconogization
  • در اين دوره برنامه نويسي چند نخي Multithreding نيز شامل راه اندازي Thread ,مديريت اولويت Thread ها نيز آموزش داده مي شود.

سرفصلهای دوره آموزش برنامه نويسي آندرويد:

·         Android

·         آندروید: پلت فرم باز برای توسعه تلفن همراه و تبلت Tablets

  • برنامه هاي بومی آندروید
  • ویژگي هاي اندروید SDK
  • دسترسی به سخت افزار، از جمله دوربین، GPS و سنسورها
  • انتقال داده با استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، و NFC
  • نقشه ها، ژئوکدینک،و خدمات محل سکونت
  • پایگاه داده SQLite برای ذخیره سازی اطلاعات و بازیابی
  • داده هاي به اشتراک گذاشته شده وارتباطات درون برنامه
  • با استفاده از ویجتها و تصویر زمینه لایو به منظور ارتقاء صفحه اصلی
  • گسترده پشتیبانی رسانه ها و گرافیک 2D/3D
  • ابر Cloud به دستگاه پیام رسانی
  • بهینه سازی حافظه و مدیریت فرایند
  • Android برروي چه چيزي اجرا مي شود
  • چرا توسعه برای موبایل و Tablets تبلت
  • فاكتورهاي Driving Android’s Adoption
  • معرفی فریم ورک توسعه
  • ماشین مجازی Dalvik
  • کتابخانه های اندروید
  • شروع
  • توسعه برای آندروید
  • دانلود و نصب SDK اندروید
  • توسعه با Eclipse
  • استفاده از ابزار های پلاگین آندروید برای Eclipse
  • ایجاد اولین برنامه کاربردی
  • ایجاد یک پروژه آندروید
  • ایجاد دستگاه مجازی آندروید
  • ایجاد تنظیمات راه اندازی
  • اجرا و اشکال زدایی برنامه های آندروید
  • برنامه های پیش زمینه
  • برنامه های پس زمینه
  • برنامه های متناوب
  • ویجتها و تصاویر پس زمینه لایو
  • طراحی برای صفحه نمایش های مختلف
  • اطمینان از تازگی داده ها
  • گسترش امنيت اطلاعات
  • حصول اطمینان از تجربه کاربر بدون درز
  • ابزارهاي گسترش آندرويد
  • مدیریت دستگاه مجازی اندروید
  • مدیر Android SDK
  • شبیه ساز Emulatorآندروید
  • اشکال زدایی سرویس مانیتور Dalvik
  • پل دیباگ آندروید
  • ایجاد برنامه ها و فعالیت APPLICATIONS AND ACTIVITIES
  • چه چیزی یک برنامه آندروید را می سازد
  • معرفی نرم افزار Manifest File
  • استفاده از ویرایشگر مانیفست
  • برونی سازی منابع
  • ایجاد منابع
  • مقادير ساده
  • Styles and Themes
  • Drawables
  • پوسته Layouts
  • انیمیشن Animations
  • منوها Menus
  • استفاده از منابع
  • استفاده از منابع در كد
  • استفاده از منابع سیستم
  • مراجعه به استيلها در تم فرايند
  • چرخه برنامه آندروید
  • آشنایی باکلاس Application آندروید
  • ایجاد فعالیت هاActivities
  • چرخه فعال
  • پشته ها فعالیت
  • نظارت بر تغییرات States
  • شناخت عمر فعال
  • Android Activity Classes کلاس های فعال آندروید

·         ایجاد واسط کاربر در آندرويد

  • اساسی طراحی UI آندروید
  • اصول رابط کاربری آندروید
  • تخصیص رابط های کاربری به فعالیت های
  • معرفی پوسته Layouts
  • با استفاده از پوسته برای ایجاد دستگاه واسط کاربر مستقل
  • استفاده از یک طرح خطی Linear
  • استفاده از طرح بندی نسبیRelative
  • استفاده از Grid Layout
  • بهینه سازی پوسته
  • جلوگیری از استفاده از نمایش ها بیش از حد
  • استفاده از Lint برای تجزیه و تحلیل پوسته شما
  • معرفی قطعات Fragments
  • ایجاد قطعات جدید
  • چرخه قطعه Fragment Lifecycle
  • Fragment States
  • معرفی مدیر قطعات
  • اضافه کردن قطعاتی به فعالیت
  • استفاده از تراکنش قطعه
  • اضافه کردن، حذف و جایگزینی قطعات
  • استفاده از مدیریت قطعات برای یافتن قطعه
  • متحرک سازی تراکنش های قطعه
  • واسط بین قطعات و فعالیت
  • کلاس های Android Fragment
  • جعبه ابزار ویجت آندروید
  • اصلاح نمایش ها موجود
  • ایجاد کنترل مرکب Compound
  • ایجاد کنترل های ساده و مرکب با استفاده از پوسته
  • ایجاد نمایش ها سفارشی
  • ایجاد یک رابط بصری جدید
  • هندلینگ رویدادها متقابل کاربر
  • دسترسی به پشتیبانی در نماهای های سفارشی
  • استفاده از کنترل های سفارشی
  • آشنایی با آداپتورها Adapters
  • شخصی سازی آداپتور آرایه
  • استفاده از آداپتورها برای اتصال اطلاعات به یکView
  • سفارشی کردن آداپتور آرایه به فهرست
  • استفاده از آداپتور مکاننما ساده
  • INTENTS AND BROADCAST RECEIVERS
  • آشنایی با Intents
  • استفاده از Intents براي راه اندازی Activities
  • Implicit Intents & Late Runtime Binding
  • عمليات Actions بومي آندرويد
  • آشنایی با Linkify
  • انواع Linkify لینك بومی
  • ایجاد رشته پیوند سفارشی
  • رویدادهای Broadcast با Intents
  • گوش دادن برای پخش با گیرنده های پخش
  • آشنایی با Pending Intents
  • پیدا کردن و استفاده از Intents دریافتي درون یک فعالیت
  • عبور مسئولیت Passing on Responsibility
  • کشف اقدامات جدید از گیرنده های Intent شخص ثالث
  • ادغام ابزار ناشناس به عنوان آیتم های منو
  • گوش دادن به تغییرات باتری
  • گوش دادن به تغییرات اتصال
  • گوش دادن برای تغییراتdocking
  • مدیریت گیرنده مانیفست در زمان اجرا

·         استفاده از منابع اینترنتي در اندرويد

  • دانلود و تجزیه منابع اینترنتی
  • اتصال به منابع اینترنت
  • استفاده از دانلود منیجر
  • دانلود فایل ها
  • مشخص کردن محل دانلود
  • لغو و از بین بردن دانلود
  • پرس و جو مدیریت دانلود
  • استفاده از خدمات اینترنت
  • FILES، صرفه جویی STATE، و تنظیمات
  • ایجاد و ذخیره تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
  • بازیابی تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
  • آشنایی با Preference Framework و Preference Activity
  • استفاده از Intents براي وارد کردن تنظیمات سیستم به تنظیمات نمايش
  • آشنایی با تنظيمات قطعه
  • تعریف سلسله مراتب تنظیمات قطعات
  • پیدا کردن و استفاده از تنظیمات به اشتراک گذاشته شده توسط تنظيمات صفحه نمایش
  • ذخیره وضعيت فعالیت با استفاده از تنظیمات به اشتراک گذاشته شده
  • استفاده از گرداننده چرخه عمر
  • کار کردن با سیستم فایل
  • ابزار مديريت فايل
  • ستفاده از برنامه خاص پوشه برای ذخیره فایل ها
  • استفاده از نرم افزار ذخیره سازی فایل
·         پایگاه داده ها DATABASES و ارائه کنندگان محتوا در Android
  • آشنایی با پایگاه داده های آندروید
  • SQLite Databases
  • Content Providers
  • مقادیر محتوا و نشانگر Cursors
  • معرفي SQLiteOpenHelper
  • باز کردن و ایجاد پایگاه داده های داده بدون SQLite Open Helper
  • پرس و جو پایگاه داده
  • استخراج مقادير از مکاننما
  • اضافه کردن، به روز رسانی و حذف سطرها
  • درج سطرها
  • به روز رسانی سطرها
  • حذف سطرها
  • ایجاد Content Providers
  • ایجاد پایگاه داده Content Provider
  • پیاده سازی پرس و جو ها ارائه دهنده مطالب و محتوا
  • تراکنش های Content Provider
  • ذخیره سازی فایل ها در Content Provider
  • استفاده از تامین کنندگان محتوا
  • معرفی Content Resolver
  • Querying Content Providers
  • آشنایی با Loaders
  • اضافه کردن، حذف و به روز رسانی محتوا
  • اضافه کردن جستجو به درخواست شما
  • ایجاد یک فعالیت جستجو برای درخواست شما
  • استفاده از ویجت نمایش جستجو
  • مسطح کردن نتایج جستجو در کادر جستجوی سریع
  • WORKING IN THE BACKGROUND
  • معرفي سرويسها Services
  • ایجاد و کنترل کردن سرويسها
  • شروع و توقف سرويسها
  • سرویس اتصال به فعالیت
  • ایجاد سرویس های پیشزمینه
  • استفاده از Threads پس زمینه
  • استفاده از AsyncTask برای اجرای وظایف آسنکرون
  • استفاده از آلارم
  • ایجاد، تنظیم، و لغو هشدار دهنده
  • گسترش تجربه کاربر در آندرويد
  • معرفی Action Bar
  • سفارشی کردن نوار عمل
  • تغییر آیکون و متن عنوان
  • سفارشی کردن پس زمینه
  • استفاده از Navigation Tabs
  • استفاده از ناوبری سفارشی نمایش ها
  • معرفی سیستم منو آندروید
  • به روز رسانی آیتم های منو به صورت پویا در آندرويد
  • معرفی منوهای فرعی و منوهای بافت Context Menus
  • ايجاد Submenus
  • معرفی دیالوگ Dialogs
  • آشنايي با Notifications
  • تجربه کاربر پیشرفته در اندرويد
  • طراحی برای هر اندازه صفحه
  • استقلال رزولوشن
  • منابع انتخابی برای تراکم پیکسل
  • ایجاد پوسته های مقیاس پذیر
  • Color Drawables
  • Shape Drawables
  • Gradient Drawables
  • NinePatch Drawables
  • استفاده از پوسته ها شبیه ساز
  • اطمینان از دسترسی
  • پشتیبانی از کنترل بدون صفحه لمسی
  • معرفی آندروید تبدیل متن به گفتار
  • استفاده از تشخیص گفتار برای جستجو
  • کنترل کردن ویبره دستگاه
  • آشنايي با Animation Listeners
  • پوسته های متحرک سازی و مشاهده گروه
  • درون یابی Property Animations
  • ایجاد Property Animations
  • استفاده از Animation Listeners
  • بهبود دیدگاههای شما
  • شتاب سخت افزاری Hardware Acceleration
  • مدیریت شتاب سخت افزار در برنامه های خود
  • چک کردن اگر شتاب سخت افزاری فعال است
  • آشنایی با مشاهده سطح
  • ایجاد مشاهده ها سطحی Surface Views
  • ایجاد نمایش ها های 3D با نمایش سطح
  • ایجاد کنترل های تعاملی
  • استفاده از صفحه نمایش لمسی
  • استفاده از کلید های دستگاه، دکمه ها
  • استفاده از گوی Trackball
  • منابع Drawable پیشرفته
  • Composite Drawables
  • Transformative Drawables
  • Layer Drawables
  • کپی کردن اطلاعات به کلیپ بورد
  • سنسورهای سخت افزار در آندرويد
  • استفاده از حسگرها و مدیر سنسور
  • آشنایی با سنسورهای مجازی
  • پیدا کردن سنسور
  • سنسور مانیتورینگ
  • تفسیر مقادیر سنسور
  • نظارت بر حرکت یک دستگاه و جهت گیری
  • تعیین جهت گیری طبیعی یک دستگاه
  • آشنایی با شتاب Accelerometers در Android
  • بررسی تغییرات شتاب
  • تعیین جهت یک دستگاه
  • درک فرم مرجع استاندارد
  • محاسبه جهت گیری با استفاده از شتاب سنج و سنسورهای میدان مغناطیسی
  • آشنایی با سنسور ژیروسکوپ Gyroscope در آندرويد
  • نقشه ها، مختصات جغرافیایی و خدمات مبتنی بر مکان
  • استفاده از شبیه ساز با خدمات مبتنی بر مکان
  • به روز رسانی موقعیت ها درارائه دهندگان محل سکونت شبیه ساز
  • یکربندی شبیه ساز برای تست خدمات مبتنی بر مکان
  • انتخاب یک ارائه دهنده محل سکونت
  • پیدا کردن Location Providers
  • تعیین موقعیت مکانی ارائه توانمندی ها
  • پیدا کردن موقعیت فعلی شما
  • تازه کردن مکان فعلی
  • نظارت بر وضعیت محل سکونت ارائه دهنده و در دسترس بودن
  • استفاده از هشدارها مجاورت Proximity Alerts
  • استفاده از Geocoder
  • Reverse Geocoding
  • Forward Geocoding
  • ایجاد نقشه فعالیت
  • نقشه ها و قطعات Maps and Fragments
  • استفاده از کنترلر نقشه
  • ایجاد و استفاده از همپوشانیهادر اندرويد Overlays
  • ایجاد پوشش جدید
  • آشنایی با دورنما Projections
  • اضافه کردن و از بین بردن پوشش
  • حمله به صفحه اصلی INVADING THE HOME SCREEN در android
  • آشنایی با ویجت Widgets روی صفحه نمایش خانه
  • ایجاد App Widgets
  • راهنمای طراحی Widget
  • تعریف تنظیمات ویجت صفحه شما
  • برنامه مانیفست Manifest
  • معرفی برنامه مدیریت ویجت و مشاهده ها از راه دور
  • استفاده از Remote Views براي اضافه كردن Widget Interactivity
  • تازه کردن ویجت شما
  • استفاده از Intents
  • استفاده از آلارم
  • معرفي مجموعه ويجتهاي نمايش
  • ایجاد سرویس از راه دور نمایش ها
  • اضافه کردن تعامل به موارد در مجموعه ویجت مشاهده
  • آشنایی با پوشه های زنده Live Folders
  • ایجاد پوشه های زنده در آندرويد
  • The Live Folder Content Provider
  • فعالیت پوشه لایو
  • مسطحسازی برنامه نتایج جستجو با استفاده از جعبه جستجوی سریع
  • کادر جستجوی سریع در اندرويد
  • AUDIO، VIDEO، استفاده از دوربین در آندرويد
  • پخش صوتی و تصویری
  • آشنایی با دستگاه پخش رسانه ای
  • مقدار دهی اولیه محتوای صوتی برای پخش
  • آماده سازی ویدیو ها برای پخش
  • ایجاد یک سطح برای پخش ویدیو
  • مدیریت پخش رسانه هاي خروجی
  • واکنش به Volume Controls
  • توقف پخش هنگامی که خروجی تغییر مي كند
  • شنایی با سرویس گیرنده کنترل از راه دور
  • استفاده از افکت های صوتی
  • استفاده از این دوربین برای گرفتن تصاویر
  • کنترل کردن دوربین به طور مستقیم
  • خواص دوربین
  • تنظیمات دوربین و پارامترهای تصویر
  • کنترل کردن فوکوس خودکار، مناطق تمرکز، و نواحی اندازه گیری
  • تشخیص چهره ها و ویژگی های صورت
  • گرفتن عکس
  • فیلمبرداری
  • استفاده از ضبط رسانه ای برای ضبط ویدئو
  • پیکربندی ضبط ویدئو
  • کنترل کردن ضبط
  • بلوتوث، NFC، شبکه ها، و WI-FI در آندرويد
  • استفاده از بلوتوث
  • شناسایی و کشف دستگاه کنترل از راه دور
  • مدیریت دستگاه کشف Discovery
  • کشف دستگاه کنترل از راه دور
  • ارتباطات بلوتوث
  • انتخاب دستگاه های بلوتوث کنترل از راه دور برای ارتباطات
  • انتقال داده ها با استفاده از سوکت بلوتوث
  • مدیریت شبکه و اتصال به اینترنت
  • آشنایی با مدیر اتصال
  • پیدا کردن و نظارت بر اتصال به شبکه در آندرويد
  • مدیریت Wi-Fi
  • مانیتورینگ اتصال Wi-Fi
  • ایجاد پیکربندیهای شبکه Wi-Fi
  • انتقال داده ها با استفاده از Wi-Fi Direct در اندرويد
  • ارتباطات Near Field
  • آشنایی باAndroid Beam
  • تلفن و اس ام اس TELEPHONY AND SMS
  • پشتیبانی سخت افزاری تلفن و Tablets تبلت
  • راه اندازی تماس تلفنی
  • خواندن اطلاعات دستگاه تلفن
  • خواندن اطلاعات شبکه
  • خواندن اطلاعات سیم کارت
  • مانیتورینگ اتصال داده ها
  • ردیابی تغییرات خدمات
  • آشنایی با SMS و MMS
  • استفاده از SMS و MMS در برنامه های شما
  • ارسال پیام SMS با استفاده از SMS Manager
  • ارسال پیام های متنی در آندرويد
  • شبیه سازی پیام های SMS های دریافتی در شبیه ساز
  • Handling Data SMS Messages
  • توسعه پیشرفته آندروید
  • Paranoid Android
  • امنیت هسته لینوکس
  • آشنایی با مجوز ها
  • محدودیت های C2DM
  • ثبت نام برای استفاده از C2DM
  • ارسال پیام های C2DM به دستگاه ها
  • آشنایی با ابر Cloudبه پیام های دستگاه
  • پیاده سازی حفاظت از کپی با استفاده از مجوز کتابخانه تائید
  • استفاده از قفل بیداری
  • برخورد با سخت افزار های مختلف و در دسترس بودن نرم افزار
  • بهینه سازی عملکرد UI با حالت دقیق Strict Mode
  • Signing و انتشار نرم افزار
  • Signing نرم افزار با استفاده از Export ویزارد برنامه آندروید
  • توزیع نرم افزار
  • دسترسی خطا در برنامه گزارش
  • استراتژی های راه اندازی برنامه
  • استفاده از گوگل آنالیز برای برنامه های کاربردی تلفن همراه
  • پیگیری ارجاع با گوگل آنالیز

 

به راحتی و در کمتر از 30 ثانیه عضو شوید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]